2010. november 24., szerda

Készül, készül, van ami már kész is van!

Lázas alkotásba burkolóztam az elmúlt napokban. Természetesen megint valami újba, azaz régibe, csak épp tervbe nem vett dologba. Szóval megint gyöngyözök :D Jól eset egy kis váltás, és belátom megért, hiszem ömlenek ki az ékszerek a kezem alól! Úgyhogy, karácsonyi tervek módosítva, van aki ékszert kap :) Milyen jó, hogy határozott vagyok :D

Sajnos képet nem tudok felrakni, valahogy nem akarja a gép, hogy megmutassam, de kedves Barátnőmnek már adtam 2 nyakláncot közelgő névnapja alkalmából és úgy vettem észre tetszett Neki!

Belinda nagyszerű ötletére is már majdnem kész vagyok, holnap el kell majd küldenem a képet (majd meglátjuk sikerül-e normálisat fotózni), mert a hétvégén elutazunk. Úgyhogy megyek is befejezem :)

Cuppantást! Mindenkinek további jó karácsonyi lázat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése