2010. november 4., csütörtök

Elkészült az első...

igen-igen kenyeret sütöttem! Már régóta foglalkoztatott a dolog, de nem adódott alkalom. Mindenki isteníti a kenyérsütő gépeket, nos én ezt sk csináltam. Jobban szeretem magam csinálni a dolgokat :) A receptet innen szedtem. Ajánlom mindenkinek! Nagyon fini, sütőben sült, és igaz elsőre úgy tűnt, hogy kevés egy adag, de kis híjján reggeliztünk, vacsoráztunk belőle 5-en.
Íme a mű: :)
Mással is haladtam. Elkészült az első virág karácsonyra. A kép nem az igazi, ezért bocsi, a színvilága lila :)


A második is alakul. Arra gondolta, ha kész leszek velük hirdetek egy játékot, és az egyiket valaki megnyerheti. Valaki igazán kioktathatna, hogy hogy is mennek ezek a blog-os játékok :)

Mára ennyi, megyek mert fennforgás van :o)

Cuppantás


3 megjegyzés:

  1. Jövök és követlek :) Aki jobban szereti a kenyeret maga sütni az csak jó ember lehet :)) Nekem sokáig volt kenyérsütőm,nagyon jó kenyereket sütöttem benne, és nagyon sok jó tésztát dagasztottam fáradság nélkül. Egyszer aztán elromlott a drágám és rájöttem, mennyivel jobb kenyereket tudok én magam dagasztani kis fáradsággal !! Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés