2010. november 11., csütörtök

Alkotói válság? vagy csak fáradt vagyok...

Igen egy kicsit megzuhatantam. Nem alkottam semmit már 3 napja.... Ma egy kis ihlet jött, de a megvalósítás várat magára. Valahogy nem érzem jól magam a bőrömben... Úgyhogy el is döntöttem, holnap takarításba kezdek. Kiszortírozok mindent, ami feleslegessé vált, talán ez egy kicsit segít.
A virágokból 6 kész, a 7.-et ma kezdem. De úgy döntöttem most egy kicsit lazulok a 7végén és a jövőhéten újra erőre kapok :D Képet majd csinálok és rakok fel!

Vasárnap Halász Judit koncertre megyünk, nagyon izgul már Miusom. Szabit is elviszem, remélem jól viseli! Arra gondoltam, hogy vonattal megyünk - jövünk, és ma ki is próbáltuk a vonatozást a 2 gyerekkel. Nagyon jól ment! Kicsit tartottam tőle, de nagyon okosan viselkedtek :) Büszke vagyok rájuk!

Mára megyek, jó alkotást mindenkinek!

Cupp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése