2010. október 12., kedd

Mikulásra hangolva


Elkezdtem. Most már visszavonhatatlanul! Készülök a karácsonyra! Adventi naptár, Mikulás, karácsony. Még 1,5-2 hónap, de annyi ötletem van, hogy félek nem végzek.

Adventi naptárnak arra gondoltam, hogy egy sima, egyszerű tábla szerűt varrok, de kezdek rájönni, hogy nem lesz rá időm, mivel a gyerekek imádnak velem varrni, amit én is szeretek, csakhogy úgy nem haladós :D Szóval azt találtam ki, ha ezt tényleg nem tudom kivitelezni, akkor veszek 48 zoknit, meghímzem és szépen felakasztgatom. Szeretnék mind a kettőjüknek csinálni. Így most ez a befutó... de még alszom rá egy párat. Valakinek esetleg valami ötlete? :)

Mikulásra szeretnék mind a kettőjüknek 1-1 zsákot horgolni, amihez az alapötletet ez adta:
Itt találtam: http://www.cutecrochet.com/christmas/christmas.html (amúgy vannak még ari ötletek)

Tehát ez volt az alapötlet. Mostmár ott tartok, hogy ovális alakú lesz az alja, és egész alakos lesz, lesz keze, és nem horgolom a szakállát, hanem simán a fonalat beleöltögetem. Alakul már a dolog, nemsokára bemutatom a Télapót. Csak azzal nem jutok düllőre, hogy egyformát csináljak, vagy különbözőt... Állandó problémám. Az én gyerekeim (egyenlőre) oda vannak egymásért, nem féltékenyek egymásra. Jó lenne, ha ez így is maradna.... De mivel teszek jobbat? :) Csak én vagyok ezzel így?

Na de karácsonyi ötletek is vannak. Miusomnak egy pónit szeretnék horgolni, plusz egy miniatűr Csingilinggel próbálkozok, de annyira bedurrant a kezem, hogy most szüneteltetem. Csak, hogy elképzelhető legyen: a feje mérete 2-3 cm körül van. De azt hiszem így életszerű :) Mivel nagyon nagy Csingiling imádó :) Szabimnak egy horgolt elefánit szeretnék csinálni és talán, ha érzek magamban elég indulatot egy horgolt Matukát :D Na jó Matukát én imádom :D De akkoris fiús :D


Eddig ennyi, és most megyek is alkotni ;)





1 megjegyzés:

  1. szia! látom nagyon friss még a blogod, örülök, hogy olvashatlak! Nagyon tetszenek nekem a horgol dolgok, de én egyáltalán nem értek hozzá. ezért lesem a mások munkáit... várjuk a további fotókat! Hajni

    VálaszTörlés