2010. október 31., vasárnap

Még itt vagyok...

Sziasztok kedves olvasók!

Rég írtam már, de annyi volt a dolog...

Közben azért alkotgattam... Elővettem a keresztszemest, újabb őrület :D Mindenkinek valami xszemest hoz a Jézuska! Lázasan készülődök, épp most rendeltem fonalat. Az ötlet még képlékeny, ha elkészül bemutatom, de a lényeg, hogy a lányok valami virágosat, a fiúk meg madárkásat kapnak. Természetesen a fiúknak egy pia mellé, arra gondoltam, hogy csinálok egy "övet" az üvegnek, a lányok meg egy kis dobozt aminek a virág lesz a dísze. Egyenlőre még így áll a dolog, de mivel még messze a karácsony - vagy nem is annyira?! - még változhat.

De amikhez kedvet kaptam:

És természetesen a Mikulás zsák is készül, jelenleg itt tartok. Még nem sokat mutat, de a fejemben már nagyon jól néz ki :D


Úgyhogy azért próbálok alkotgatni..

Cuppantás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése