2010. október 22., péntek

Az elmúlt hónapok alkotásai 2





Jajjjjjj!!! Tiszta boldogságos vagyok!!!!! Megvan az első bejegyzésem :D:D:D:D:D:D Nagyon örülök! :) Köszönöm Hajni! :)

Kicsit elmaradtam, mert nagy alkotásban voltam a Mikulással, de jelentem már majdnem kész, és díszíthetem! :) Képeket majd rakok fel, de kimerült az elem a gépben... Mint általában

Közben új projektet kezdtem, mivel Miusom e
gy katicás sapiért nyúz már egy ideje, és a Miki horgolása közben elkapott az ihlet. Szóval ez is folyamatban.

Közben keresztszemeznék is, de asszem most karácsony előtt nem hiszem hogy lesz rá időm... Pedig vannak ötleteim...

Mius 1 hónap után talán hétfőn már mehet oviba, de még mindig köhög... Felfázással volt itthon, aztán nagyon csúnya köhögésbe kezdett, amit természetesen Szabi is elkapott....

Na de a címhez hűen az elmúlt hónapokból most mutatok 2 őszi sapit. Igazából úgy raktam össze a neten talált dolgokból.
Cuppantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése